Casio EXILIM EX-G1

20 martie 2011

casio-g1Pe munte car tot timpul cu mine o camera DSLR și cel puțin doua obiective: un wide si un tele. Însă anul trecut, într-o tură de o zi în Masivul Iezer-Păpușa, am dat oarecum de o problemă :). După o dimineață însorită, pe măsură ce urcam am întalnit ceața, iar când am ajuns aproape de Crucea Ateneului am auzit primele tunete. Da … de acolo nu mai era mult până la refugiu, dar ploaia a început până am reușit să ne adăpostim, noroc că ascunsesem deja camera in rucsac.

Am stat mai mult de o oră la refugiu dar ploaia nu avea de gând să se oprească. Ce-i drept … se mai rărise, așa că am hotărât să coborâm spre Cabana Voina înainte să se facă prea târziu. Din păcate, pe tot traseul de coborâre eu am stat cu camera foto în rucsac, m-am riscat să fac doar 2-3 poze cu telefonul ferind-ul cât puteam de ploaie și de apa ce curgea de pe haine. Și da, ăla e un traseu în care merită să ai cu ce filma sau fotografia: întâi prin jepi, apoi o parte ești nevoit sa mergi prin apă, sărind pe bolovani, apoi prin pădure. Și așa mi-a venit ideea să caut o cameră rezistentă la astfel de condiții…

Casio EXILIM EX-G1 pare o alegere bună:

• rezistă la apă, pe langă faptul că nu are o problemă cu ploaia poate fi utilizată și până la adâncimi de 3 m.
  • rezistă la șocuri, poate fi scăpată pe jos și de la 2 m.
  • nu are probleme cu praful.
  • rezistă la temperaturi de până la – 10 grade, deci e ok și în turele de iarnă.
  • o funcție interesantă este cea de timelapse, poate fi setată să fotografieze automat la intervale între 10 secunde și 30 minute.

Normal, rezultatele nu prea se pot compara cu cele ale unui DSLR, dar e totuși mai bine decat deloc. Și ar trebui să fie ceva mai bine decât cu telefonul… 😀 Dacă filma și HD ar fi fost alegerea perfectă pentru condiții dure de „exploatare”.

Campanie Quickmobile organizată de către chinezu.eu.